SEO Nekretnine

Kontrolna lista za nekretnine SEO

Ovo bi trebalo da bude na njoj

Optimizacija pretraživača (SEO) ostaje ključna za svako preduzeće koje želi da poboljša svoj faktor rangiranja. SEO je još važniji za kompanije koje se bave nekretninama jer će želeti da dosegnu više kupaca kako bi se uključili u kupovinu ili prodaju nekretnina.

Iako se u početku možda ne čini neophodnim, razumevanje ključnih reči za SEO i kako ih koristiti može doneti razliku. Međutim, možda će vam trebati pomoć u identifikaciji pravih ključnih reči za repozicioniranje i poboljšanje rangiranja na pretraživačima.

Da biste to prošli ispravno i sa manje napora, potrebno je da napravite kontrolnu listu za SEO. Morate da razumete šta uključuje kontrolna lista, zašto biste je trebali imati i koje vrste treba da razvijete. Kada to uradite, razvićete idealnu SEO strategiju koja će pomoći vašoj kompaniji za nekretnine da uspe.

Kontrolna lista za SEO za nekretnine: ovo bi trebalo da bude na njoj

Optimizacija pretraživača (SEO) ostaje ključna za svako preduzeće koje želi da poboljša svoj faktor rangiranja. SEO je još važniji za kompanije koje se bave nekretninama jer će želeti da dosegnu više kupaca kako bi se uključili u kupovinu ili prodaju nekretnina.

Iako se u početku možda ne čini neophodnim, razumevanje ključnih reči za SEO i kako ih koristiti može doneti razliku. Međutim, možda će vam trebati pomoć u identifikaciji pravih ključnih reči za repozicioniranje i poboljšanje rangiranja na pretraživačima.

Da biste to prošli ispravno i sa manje napora, potrebno je da napravite kontrolnu listu za SEO. Morate da razumete šta uključuje kontrolna lista, zašto biste je trebali imati i koje vrste treba da razvijete. Kada to uradite, razvićete idealnu SEO strategiju koja će pomoći vašoj kompaniji za nekretnine da uspe. Šta je kontrolna lista za SEO i zašto vam je potrebna?
Kontrolna lista za SEO se odnosi na kontrolnu listu algoritama pretraživača koji vam pomažu da uđete u više pretraga. Lista će vam dati primere ključnih reči i pomoći vam da ih koristite da biste izbegli sadržaj lošeg kvaliteta.

Ukratko, kontrolna lista vam omogućava da pratite detalje SEO-a i osigurate da radite sve što je potrebno da pokrijete svoje SEO potrebe. Pored toga, možda ćete moći da automatizujete SEO kontrolne liste na osnovu vaših potreba i da pojednostavite proces. Međutim, jednostavna standardna kontrolna lista o kojoj ćemo govoriti će vam odvesti većinu puta do mesta gde vaša veb lokacija treba da bude.

Imajući ovo na umu, sada znate da postoje SEO kontrolne liste koje će vam pomoći da povećate svoj GCI, omogućavajući vam da pratite svoj napredak dok unosite promene. Dakle, možete skenirati bilo koji sadržaj da vidite da li sadrži vašu ciljnu ključnu reč i kreirate strategiju izgradnje linkova.

Koristićete ih da optimizujete svoju veb lokaciju tako što ćete proveriti da li postoje problemi i poboljšati svoje rangiranje u pretrazi, dok vam pomažu da dobijete organski saobraćaj.

Zašto je SEO kontrolna lista važna za agente za nekretnine


Iako kontrolna lista za SEO može zvučati korisno, prirodno ćete se zapitati zašto je važna za vaše poslovanje i da li vam je zaista potrebna. Dok budete prolazili kroz prednosti, optimizovaćete svoje poslovanje u pravcu pretraživača.

  • Dobijte više poseta na webu
  • Dobijete više klienata
  • Izgradite svoj lokalni SEO

Prvo, poboljšaćete svoj rad na mreži. Poboljšanjem rangiranja u organskoj pretrazi i fokusiranjem na upravljanje sadržajem putem kontrolne liste, omogućićete većem broju ljudi da otkriju vašu veb lokaciju za nekretnine tako što ćete se pojavljivati za više termina za pretragu na Google-u.

Kada osoba izvrši pretragu na Google-u, naiđe na vašu veb lokaciju ako se nalazi na vrhu stranice. Možda ga čak vide i preko Google Mi Business, koji se pojavljuje kada registrujete svoje preduzeće za Google pretragu. Tada će pokazati interesovanje za razgovor sa vama, što će dovesti do kupaca.

Govoreći o vašim klijentima, takođe ćete želeti da povežete svoju fizičku lokaciju sa Google pretragama, čak i ako koristite virtuelnu kancelariju. Lokalna adresa će pomoći. Na ovaj način, kada ljudi traže agente za nekretnine u okolini, vi ćete se pojaviti, što vam omogućava da dođete do relevantnih klijenata i dobijete više prilika za nekretnine.

Prednosti SEO kontrolne liste

Kada koristite SEO kontrolnu listu, prepoznaćete i uživati u raznim pogodnostima koje će vam pomoći sa dugoročnim ključnim rečima i sličnim tačkama.

  • Pratite svoje SEO zadatke
  • Pogledajte pokvarene veze
  • Pratite sajt sa datumskim pečatima

Želećete da pratite svoje SEO zadatke dok radite na postovima na blogu o nekretninama i ažurirate svoju veb lokaciju. Želite da budete sigurni da ste pripremili spoljne veze, poradili na korisničkom iskustvu i dali prioritet nameri pretrage.

Takođe možete da ga koristite da proverite da li postoje prekinute veze. Ako vaša veb lokacija ima neispravne veze, ne samo da ćete nervirati kupce i uticati na stopu konverzije, već će to uticati i na vaš SEO. Zato ih pogledajte i koristite kontrolnu listu da biste na najbolji način iskoristili svoju SEO reviziju.

Ako želite da radite na rangiranju u Google pretrazi, morate da pratite kada ažurirate svoju veb lokaciju. Pomoću kontrolne liste možete da pratite svoj sajt sa različitim datumskim oznakama kako biste znali kada ste uneli promene i optimizovali svoju stranicu da biste ostvarili kvalitetan saobraćaj.

Tehnički SEO

Ako želite da vaša veb lokacija dobro funkcioniše dok botovi pretraživača prolaze kroz nju, moraćete da poradite na svom tehničkom SEO-u. Tehnički SEO se odnosi na prilagođavanja veb lokacije i njene strukture, a ne na sadržaj na veb lokaciji.

Na primer, tehnički SEO se fokusira na ubrzavanje i poboljšanje celokupnog dizajna veb lokacije tako što je čini lakšim za korišćenje. Proces takođe uključuje kreiranje veb lokacije prilagođene mobilnim uređajima koja omogućava svakome da prođe kroz vašu veb lokaciju uz minimalne probleme.

Važnost tehničkog SEO-a

Ako želite da poboljšate svoj tehnički SEO, morate da razumete zašto je to važno.

  • Učinite svoju veb lokaciju lako pristupačnom
  • Kreiranje male i efikasne optimizacije
  • Učinite svoju veb stranicu privlačnijom

Kada poboljšavate svoju veb lokaciju, želite da je učinite pristupačnom ljudima, uključujući korisnike mobilnih uređaja. SEO postoji da bi vam pomogao da izvršite ova prilagođavanja kako bi ljudima bilo lakše da se kreću i koriste vašu veb lokaciju, podstičući ih da ostanu na sajtu.

Ove optimizacije će se vremenom povećavati i imati značajan uticaj na vašu veb lokaciju, dosežući više ljudi.

Zatim ćete napraviti atraktivniju veb stranicu, što znači da će ljudi želeti da ostanu na njoj i pogledaju nekretnine koje su dostupne. Oni mogu da pronađu ono što im treba, a vi dobijate više cene i poboljšane pokazatelje koji će vam pomoći da dosegnete više korisnika.

Kako nastavite da radite na svom tehničkom SEO-u, poboljšaćete svoju veb lokaciju, omogućavajući vam da dobijete više klijenata i povećate svoje prisustvo na mreži.

Tehnička SEO kontrolna lista

Dok radite na svom tehničkom SEO-u, želećete da optimizujete sledeće tehničke i vizuelne elemente kako biste poboljšali sadržaj nekretnina.

  • Optimizacija brzine stranice

    Iako je kvalitetan sadržaj stranice važan za vašu veb lokaciju, takođe morate da se uverite da radi brzo. Ljudi će napustiti sajt i potražiti pomoć od druge kompanije za nekretnine ako ima dugo vremena učitavanja. Botovi pretraživača takođe proveravaju brzinu stranice, što znači da utiče na SEO.

    Kao opšte pravilo, trebalo bi da traje samo sekunda ili dve da se vaša stranica učita ako ne želite da negativno utiče na vaš SEO. Stvari kao što su vaše IDKS prezentacijske fotografije će se automatski odlagati učitavanju nakon početnog učitavanja stranice kako bi poboljšale početne performanse učitavanja.
     
  • Struktura URL-a i preusmeravanja

    Takođe bi trebalo da se trudite da kreirate URL-ove prilagođene SEO-u kako biste se ranije pojavljivali u veb pretragama. To znači izbegavanje dugih URL-ova tamo gde je to potrebno, uz poboljšanje preusmeravanja kako bi bila što je moguće optimalnija.

    Ako nemate znanja za rad na strukturi URL-a, trebalo bi da pronađete vodič o strukturi URL-a koji će vam pomoći.

 

  • Interno povezivanje

    U pogledu strukture i tehničkog SEO-a, moraćete da poboljšate svoje interno povezivanje. Proces uključuje dodavanje internih veza na vaše stranice koje pomažu vašim gostima da se kreću po vašem sajtu, čineći ga lakšim za korisnike za vaše potencijalne i trenutne klijente.

    Svaka veb lokacija treba da koristi efektivno interno povezivanje, pa se potrudite da ga poboljšate.
     
  • Mobile friendli

    Većina korisnika će pronaći vašu veb lokaciju na svojim telefonima, tako da je potrebno da je optimizujete za mobilne pretrage. Pošto mnogi ljudi pretražuju na mobilnim uređajima za svoje potrebe, biće razočarani ako se vaša veb lokacija ne prikazuje pravilno na njihovim telefonima.

    Mobilna optimizacija može izgledati trivijalno, ali morate da napravite veb lokaciju prilagođenu mobilnim uređajima za svoje klijente da biste povećali svoj SEO.
     
  • Problemi sa dupliranim sadržajem

    Duplikat sadržaja može se slučajno napraviti kada pravite veb lokaciju i imate desetine stranica za prikaz različitih funkcija. Obavezno pregledajte svoju veb lokaciju i uklonite duplikate jer će to uticati na vaš SEO i potencijalno zbuniti korisnike.

    Ne želite da se dve stranice prikazuju kada korisnici koriste traku za pretragu vašeg sajta, pa uklonite te duplikate stranica kada ih pronađete.

SEO na stranici

SEO na stranici se odnosi na promenu vaše veb lokacije kako bi ona bila bolja opcija za SEO. Ove promene obično uključuju sadržaj na vašoj veb lokaciji, poboljšanja i činite sve što možete da održite svoju veb lokaciju.

Kada vodite posao sa nekretninama, prirodno ćete ažurirati svoju veb lokaciju dok ljudi kupuju ili prodaju kuće. Iako bi ove tačke trebalo da redovno ažurirate, ne biste trebali zanemariti druge aspekte SEO-a na stranici, tako da ćete maksimalno povećati svoje napore.

Važnost SEO-a na stranici

Kao što razumete na strani SEO-a, trebalo bi da proučite i njegove prednosti da biste videli zašto je to važno.

Optimizacija pojedinačnih stranica
Poboljšajte kvalitet i relevantnost veb stranice
Povećajte rangiranje rezultata pretrage
Ne samo da možete da poboljšate svoju veb lokaciju, već možete da se obratite pojedinačnim stranicama kako biste lakše ciljali ključne reči. Optimizacija ovih stranica omogućava im da se rangiraju na sajtu, jer se određene stranice mogu pojaviti u pretraživačima, a ne samo na početnoj stranici nekretnina.

SEO na stranici takođe vam omogućava da poboljšate kvalitet i relevantnost vaše veb stranice. Dok ga ažurirate i menjate, pretraživači prepoznaju ove promene i učestalost vaših ažuriranja, pomažući vam da se izdvojite od konkurencije.

Pojavićete se ranije u rezultatima pretrage dok nastavite da obavljate ove radnje. Dakle, iako ćete morati da se takmičite za ključne reči i da ih koristite ako želite da uspete, možete započeti i stalno poboljšavati SEO na stranici na bolje.

Kontrolna lista za SEO na stranici

Govoreći o SEO-u na stranici, poželećete da uključite elemente sadržaja kako bi vaš sajt bio pretraživ, kao što su termini u nastavku.

Ciljanje ključnih reči i obim pretrage
/SLIKA/ Istraživanje ključnih reči SEO za nekretnine

Pored rada na primarnim ključnim rečima, želećete da pregledate obim pretrage različitih termina. Obim pretrage vam govori koje termine ljudi najviše traže na mreži, tako da znate koje da koristite u lokalnom SEO-u.

Želite ravnotežu između pojmova koje ljudi traže, a izbegavate veoma konkurentne reči kako biste brže povećali svoj SEO.

Postavljanje ključnih reči u naslovne oznake, naslove i osnovni tekst
Trebalo bi da koristite primarne i sekundarne ključne reči i postavite ih u druge oblasti. Na primer, bacanje smeća po sadržaju neće pomoći, pa ćete želeti da ih stavite u oznake naslova i naslove.

Ovo dokazuje da ove primarne ključne reči ostaju kritični delovi vaše veb stranice i pomažu vam u vašem SEO-u.

Optimizacija slike za alt oznake i veličinu datoteke
Takođe optimizujte slike uključivanjem alt oznaka. Alt oznake se odnose na opise slika, omogućavajući vam da dodate više ključnih reči fotografijama kako bi se pojavile u više pretraga.

Takođe, optimizujte veličine datoteka slika tako da se stranice ne učitavaju predugo kada ljudi posete vašu veb lokaciju za nekretnine.

Relevantan i kvalitetan sadržaj
Koju god vrstu sadržaja kreirate, uključujući pisani i vizuelni sadržaj, želećete da ga učinite relevantnim i fokusirate se na visok kvalitet. Ako imate relevantan sadržaj, više ljudi će proći kroz njega, što će navesti pretraživače da misle da je relevantan.

Ovo se dešava kada ljudi provode više vremena gledajući sadržaj na vašim stranicama, jer će algoritmi pretraživača pratiti ove informacije.

Dosledno ažurirane veb stranice
Potrudite se da redovno ažurirate svoje veb stranice. Ne samo da možete da poboljšate svoje stranice, da ispravite greške i da se usredsredite na optimizaciju, već i ažuriranja algoritama pokazuju da su vaše stranice relevantne i da radite na tome da budu relevantne.

Ne škodi ažuriranje sadržaja svakih nekoliko meseci, pa pazite na stranice da biste videli kada ih ažurirate.

SEO van stranice

SEO van stranice znači širenje vašeg brenda na druge veb stranice tako da se pojavljujete u više onlajn pretraga. Umesto da radite na svom sajtu, pokušavate da naterate druge sajtove da dodaju vaše veze tako što ćete svoju veb lokaciju učiniti visokim autoritetom, znanjem ili saradnjom.

Ukratko, ako vam pomaže da razvijete svoju veb lokaciju bez da radite direktno na njoj, radnja najverovatnije uključuje SEO van stranice. Ali oglašavanje se ne računa zato što plaćate nekome da prikaže vaš sajt umesto da radite na optimizaciji za pretraživače.

Prošetaćemo kroz opšte oblasti van stranice koje treba da znate, ali ako tražite konkretnije preporuke, pa čak i sugestije o tome ko može da vam pomogne u ovome, ovde imam još jedan članak o tome.

Važnost SEO-a van stranice

Ako odlučite da radite na svojoj SEO off-stranici, brzo ćete razumeti zašto je to važno i njegove prednosti.

  • Poboljšanje autoriteta domena veb stranice
  • Povećajte vidljivost veb stranice
  • Privlačenje više organskog saobraćaja

Kada dobijete visokokvalitetne povratne veze sa drugih veb lokacija, svoju veb lokaciju možete učiniti boljim autoritetom za veb. To ga čini relevantnijim i relevantnijim, zbog čega pretraživači daju prioritet vašoj veb lokaciji.

Ovo će prirodno povećati vašu vidljivost, pomoći vam da izgradite reputaciju i učinite svoju veb lokaciju dostupnijom ljudima. Kako se vaš brend širi na više sajtova, pojavljivaćete se u pretragama i algoritam će poboljšati vašu vidljivost.

Naravno, dobićete više organskog saobraćaja kada koristite svoj brend i prikazujete ga na više sajtova van sajta. Dobićete saobraćaj od ljudi koji kliknu na vaše veze, a autoritet vašeg domena će se poboljšati, čineći da se pojavljujete u besplatnim pretragama.
 

SEO van stranice - kontrolna lista


Takođe bi trebalo da pregledate kontrolnu listu za SEO van stranice koja će vam pomoći da radite na svom SEO-u dok uključujete Google Search Console.

Strategije izgradnje povratnih veza


Morate početi tako što ćete razviti strategije za izgradnju povratnih veza gde dobijate linkove na drugim veb lokacijama. Na primer, ako svoju stranicu za nekretnine napravite onom na koju se ljudi pozivaju, a svoj blog onom koju drugi mogu citirati, prirodno ćete izgraditi povratne veze.

Biće potrebno vremena i truda, ali možete razviti strategije povratnih veza koje će pomoći vašem poslovanju da uspe.

Uključivanje linkova kroz postove gostiju
Govoreći o izgradnji povratnih veza, trebalo bi da razmislite i o dobijanju veza na drugim veb lokacijama putem objava gostiju. Mnoge kompanije će vam dozvoliti da gostujete na njihovim veb lokacijama, što znači da možete uključiti veze u te postove da biste privukli više čitalaca da vide vašu veb lokaciju i sadržaj.

Uverite se da ste izabrali prave sajtove za objavljivanje gostiju da biste dosegli pravu publiku, a da se vaš sadržaj ne oseća neprikladnim.

Korišćenje društvenih medija
Takođe kreirajte stranice na društvenim mrežama za svoje poslovanje. Društveni mediji vam omogućavaju da proširite svoj brend i dodate veze na svoju veb lokaciju dok delite informacije, pomažući vam da dosegnete više ljudi i poboljšate svoj SEO.

Uradite svoje istraživanje da vidite koji kanali društvenih medija imaju najveći potencijal u vašoj industriji da vam pomognu u tom procesu.

Pravljenje naloga za Moje preduzeće na Google-u
Moje preduzeće na Google-u ostaje ključni program za svako poslovanje nekretninama koje želi da uspe. Ako registrujete svoje preduzeće na Google-u, možete da prikažete naziv kompanije za nekretnine, veb lokaciju, pa čak i broj telefona da biste dosegli više korisnika.

Na taj način, ako radite na svom SEO-u, vaša poslovna stranica će biti jedna od prvih stranica koje ljudi vide kada traže lokalne agente za nekretnine.

Korišćenje registara sajtova
Pogledajte da li možete da dobijete svoj posao sa nekretninama u registru veb stranice. Oni se odnose na veb lokacije koje se fokusiraju na kreiranje baze podataka za ljude da pronađu preduzeća, obično kao način da dele informacije i mišljenja sa drugima.

Ne samo da će ovo pomoći vašoj povratnoj vezi, već možete širiti dobre kritike i omogućiti ljudima da vide da nudite neverovatne usluge nekretnina.

Ključni nalazi

Kontrolna lista za SEO ostaje ključna za svaku strategiju marketinga pretrage. Ako želite da vaše poslovanje sa nekretninama bude dobro i da dosegnete više ljudi, morate da koristite digitalno tržište i učinite sve što možete da poboljšate optimizaciju pretrage.

Ovo zahteva da razumete šta kontrolna lista uključuje, zašto vam je potrebna i na koje aspekte treba da se usredsredite da biste poboljšali svoj sadržaj.

Kliknite ovde da vidite moju omiljenu SEO kontrolnu listu. Takođe vam daje neke solidne bonuse koji će vam pomoći da razvijete svoje poslovanje u narednih 12 meseci dok koristite demo IDKS.
 

Često postavljana pitanja

Često postavljana pitanja (FAK) su takođe važna kada svoj sadržaj šaljete pretraživačima. Ovo će vam pomoći da radite na relevantnom sadržaju i poboljšate stope učestalosti klikova, pa pogledajte najčešća pitanja.

Koja je najnaprednija SEO kontrolna lista?
Najnaprednije SEO kontrolne liste koriste nekoliko ključnih tačaka za razvoj strategije sadržaja.

Fokusirajte se na kreiranje visokokvalitetnog sadržaja
Koristite društvene medije kao deo svoje strategije
Integracija automatizovanih SEO alata
Takvi poeni će vam pomoći da identifikujete najbolju ciljnu ključnu reč za vašu situaciju, a takođe ćete uključiti tačke u meta opise. Znajući kako da ih koristite i uključite interne veze, pomoći će vam da dosegnete više potencijalnih kupaca.

Šta su SEO kontrolne liste?
Kontrolna lista za SEO znači otkrivanje koje vrste ključnih reči, sadržaja i strategija koristiti za poboljšanje SEO-a. Oni mogu osigurati da pokrijete sve ključne reči koje su vam potrebne i interno povezivanje koje vam je potrebno za isporuku odličnog sadržaja.

Ukratko, kontrolna lista vas podseća na sve što treba da pokrijete kada se bavite svojim SEO potrebama. Pre nego što objavite bilo koji sadržaj, pregledaćete listu i uverite se da ste dodali sve da bude preferirana opcija za pretraživače.

Kako da napravim SEO kontrolnu listu?
Kreiranje SEO kontrolne liste nije tako izazovno kao što izgleda. Samo treba da izaberete alatku za generisanje kontrolne liste i pregledate je. Mnoga preduzeća koriste SEO alat jer automatski preporučuje i nadgleda primarne ključne reči uzimajući u obzir obim pretrage.

Zatim možete uključiti detalje za kontrolnu listu sadržaja kako biste znali šta treba da imate u svom poslu. Ovo bi trebalo da uključuje veze koje želite da uključite, dužinu sadržaja i slične detalje kako biste bili sigurni da ste pogodili sve tačke. Takođe možete kupiti dobru kontrolnu listu kao što je moja omiljena SEO kontrolna lista ovde.

Koja je najsveobuhvatnija kontrolna lista za SEO?
Najsveobuhvatnija kontrolna lista za SEO traži od vas da pregledate sve što treba da uzmete u obzir kada radite na svom SEO-u. Možete uključiti nekoliko ključnih tačaka kao što su kreiranje meta opisa, rad sa oznakama naslova i provera alata za praćenje.

Pregledavanje takvih informacija i rad na vašoj veb lokaciji pomoći će vam da izbegnete sadržaj lošeg kvaliteta. Ukratko, želećete da pogledate sve što vam je potrebno, napravite kontrolnu listu i nastavite da je podešavate na osnovu trenutnih algoritama i drugih spoljnih faktora.

Šta je kontrolna lista za SEO na stranici?
Odnosi se na različite tačke na koje želite da se pozabavite dok radite na svom online SEO-u. Možete kreirati visokokvalitetan sadržaj stranice za svoju veb lokaciju, čineći je privlačnijom za ljude i sticanjem organskog saobraćaja.

Obično će ove kontrolne liste uključiti ključne reči i veze koje želite da koristite, potražite uvide u PageSpeed i učinite sve što možete da povećate kvalitet. Dok radite na tome, prirodno i dosledno ćete povećavati svoj SEO i PageRank.