CRM - Customer relationship management ili na srpskom upravljanje odnosima sa klijentima je sistem sa kojim upravljate svim odnosima i kontaktima sa kupcima kao i potencijalnim kupcima u vašem preduzeću. Cilj CRM sistema je jednostavan: Poboljšanje odnosa sa kupcima. Uz pomoć CRM sistema, ostajete u redovnom kontaktu sa kupcem, nadograđujete odnose i povećavate profitabilnost vaše kompanije.

Kada govorimo o CRM-u, obično mislimo na CRM sistem, alat koji omogućava:

  • Upravljanje kontaktima
  • Upravljanje prodajom
  • Kontrola produktivnosti
  • Itd.

CRM sistem vam omogućava da se fokusirate na individualne odnose u vašoj kompaniji - kao što je npr. sa klijentima, korisnicima usluga, saradnicima, dobavljačima,…, tokom čitavog ciklusa poslovnog odnosa. Ovo takođe uključuje sticanje novih kupaca, sticanje novih poslova i podršku postojećim kupcima.

Kabi CRM

CRM će postati jedan od najvažnijih sistema koje kompanija koristi. Ako želite da vaše poslovanje ostane i bude konkurentno na tržištu, jedino pravo rešenje je korišćenje CRM sistema. Pomoću CRM-a moći ćete da postignete svoje ciljeve, poslovne i finansijske. Pomoću njega ćete moći da pratite:

  • Sva interakcija sa kupcima
  • Gde ste u procesu prodaje,
  • Koliko imate upita,
  • Koliko uspešnih prodaja,
  • Koji proizvod je bio najprodavaniji,
  • Ko je najbolji prodavac,
  • Koliko ste prodali u proteklih mesec dana,
  • Kakve su želje klijenta,
  • U kojoj su fazi projekti
  • Koje zadatke imate za danas,
  • Ko je na odmoru
  • Koliko ste sati radili prošlog meseca,
  • Itd.

U CRM-u ćete na jednom mestu pronaći sve informacije o svom poslu. Podaci o kupcima, projektima, prodaji itd. oni više neće biti razbacani po raznim Excel tabelama, Word dokumentima, diskovima ... pri tom svi podaci su kombinovani i dostupni svima na jednom mestu. Budući da je Kabi CRM sistem u oblaku, to znači da je dostupan bilo gde i bilo kada. Korišćenjem CRM sistema povećaće se produktivnost cele kompanije, jer će svaki pojedinac tačno znati šta da radi i kada šta treba uraditi. Osim toga, imaćete kompletan pregled rada kroz sistem izveštaja i statistike.

 

Kabi CRM sistem je fleksibilan u zavisnosti od vrste posla koji obavljate u kompaniji ili bolje rečeno s obzirom na vašu ulogu u kompaniji.

Primer: Ako radite npr. u podršci, potreban vam je alat za rad koji će ovu podršku učiniti transparentnom i efikasnom. Da biste to uradili, koristite CRM podršku koja je dizajnirana za optimizaciju procesa podrške, potraživanja garancije, korisničku podršku i još mnogo toga. CRM rešenje za podršku je stoga precizno namenjeno zaposlenima iz odeljenja za podršku.

S druge strane, imamo rešenje za sve prodavce. To je prodaja kroz CRM. CRM prodaja je rešenje koje omogućava standardizovane prodajne procese, čime se povećava vaša uspešna prodaja i kao i samo odeljenje prodaje. Prodaja omogućava sveobuhvatan pregled i upravljanje procesom prodaje od prvog sastanka do konačnog dogovora.

U Kabiju smo pripremili različite vrste CRM sistema, koji omogućavaju rad različitih odeljenja u kompaniji. To su:

  • CRM prodaja
  • CRM podrška
  • CRM marketing
  • Upravljanje projektima

Svaki sistem je koristan kao samostalni alat, ali su međusobno povezani. Svaki pojedinac ima pristup sistemu koji mu je potreban za rad. Određene pozadinske aplikacije - kontakti, e -pošta, HRM itd, zajedničke su svima, jer bez njih rad ne bi bio efikasan.

 

CRM i upravljanje projektima su dva sistema u okviru platforme Kabi. Sistemi se međusobno razlikuju, ali su komplementarne prirode. Uz pomoć CRM sistema stičemo nove kupce i ostajemo u kontaktu sa njima. Na ovaj način gradimo dugoročne odnose sa kupcima i pomažemo im kroz CRM sistem da povećaju njihove performanse.

S druge strane, imamo sistem upravljanja projektima. Sistem upravljanja projektima omogućava vam sveobuhvatno upravljanje svim projektima. Upravljanje projektima se obično koristi za već ugovorene transakcije.

Projekat počinje kada dobijete dogovor, što znači da kada dobijete novog klijenta putem CRM-a, možete započeti novi projekat. Platforma Kabi vam omogućava lak prelazak sa CRM sistema na sistem za upravljanje projektima. Svi podaci o kupcima su već uneti i ne treba ih ponovo unositi.