CRM Trženje je specializiran CRM sistem za trženje.
CRM sistem za marketing optimizovan je tako da vam pomaže da:
Osnovni zadatak CRM-a je da vam pomogne kreirate efikasnu marketinšku kampanju.
CRM sistem za marketing omogućava vam da kreirate landing stranice koja će vam pomoći da posetioce vašeg web sajta pretvorite u kupce. Pomoću Kabi CMS sistema možete samostalno kreirati landing stranice koje će biti prilagođene različitim uređajima i veličinama ekrana (responzivni dizajn), gde možete jednostavno modifikovati sadržaj i prilagođavati ga potrebama vaše marketinške kampanje.
Sistem E-poštar je sastavni deo Kabi CRM-a koji vam omogućava da samostalno kreirate efikasne e-mail kampanje i newsletter-e. Kreiranje newslettera sa prelepim dizajnom i unapred definisanim šablonom i personalizovanim sadržajem je veoma jednostavno. E-poštar sadrži naprednu statistiku koja vam daje pregled svih reakcija i aktivnosti primaoca newslettera na isti, kao što su stopa otvaranja, broj poseta, broj klikova, broj odjava, itd.
Kabi CRM marketing ima integrisan i SMS marketing alat. SMS marketing je odlično rešenje ako želite visok povraćaj ulaganja. eng. open rate. Statistika kaže da je oko 90% svih korisnika koji prime SMS pročitalo u prva 3 minuta od prijema.
Pratite povraćaj ulaganja (ROI) u Google Ads i Facebook oglašavanje. Uz pomoć Kabi Marketing -a videćete tačno da li vam oglašavanje donosi željene rezultate.